Endora Oy:n markkinointipalveluiden avulla paikallisuudesta Savon Silmukka -lehden valttikortti

30.03.09

Endora Oy:n suunnitteleman ja toteuttaman paikallismarkkinointiprojektin tarkoituksena on tehostaa laajasti ilmestyvän Savon Silmukka -lehden tunnettuutta markkinointikanavana, muokata uudistuneen lehden imagoa ja lisätä mediatilan menekkiä. Projekti toteutetaan Kuopion toimipisteissä.

Paikallistunnettuus on monelle yritykselle ensiarvoisen tärkeää. Vaikka tärkeimmät asiakaskohderyhmät sijaitsevat fyysisesti lähellä, voi markkinoinnin saavuttavuus muodostua ongelmaksi. Mainonta tulee suunnata ja kohdentaa oikeisiin medioihin ja tehokkaasti halutuille asiakaskohderyhmille. Paikallismarkkinoinnin avulla tuodaan yrityksen palvelut ja tuotteet kustannustehokkaasti lähelle asiakasta.

Savon Silmukka -lehti paneutuu uutisoinnissaan Kuopion seudun asioihin vahvasti paikallisella, ihmisiä ja yrityksiä lähellä olevalla näkökulmalla. Markkinointikanavana lehti on tehokkain kaikille Kuopion seudun yrityksille ja tapahtumien järjestäjille. Ilmaisjakeluna yhteensä 12 kunnan ja kaupungin jokaiseen talouteen jaettava lehti on sisällöltään monipuolinen ja tarjoaa erinomaisen katsauksen Kuopion seudun tarjontaan.