Talvikausi lähestyy ja Matti Hautamäki -kampanja starttaa täysillä

28.10.09
 
Urheilumarkkinoinnin hyödyt entistä paremmin tiedossa
 
Matti Hautamäki -brändi on saanut viime kauteen verrattuna selkeästi enemmän jalansijaa Suomessa. Tunnettu mäkihyppääjä on turvallinen sijoituskohde, ja urheilumarkkinointi kiinnostaa yrityksiä selkeästi. Myös urheilumarkkinoinnin mahdollisuudet ja hyödyt tunnistetaan nykyään entistä paremmin. Yhteistyö huippu-urheilijan kanssa on yritykselle selkeä lisäarvo ja tuo kustannustehokasta näkyvyyttä myös kansainvälisillä markkinoilla.
Menestyksekäs suomalainen talviurheilu on varmistanut, että urheiluun suuntautuneet markkinointi-investoinnit ja sponsorisopimukset ovat yrityksille kannattavaa toimintaa. Lisäksi urheilutoiminta markkinointikanavana viestii tehokkaasti yrityksen arvoista.
 
Hautamäki valmiina olympiatalveen
 
 Matti Hautamäki on ehtinyt saavuttaa urallaan jo neljä olympiamitalia, mutta palkintokaapista puuttuu vielä se kaikista kirkkain ja kultainen. Kesäharjoittelujen perusteella Hautamäki on kuitenkin kovassa kunnossa ja odottaa tulevaa kisakautta mielenkiinnolla.
 
- Talvi on varmasti mielenkiintoinen, Ahosen ja Happosen paluun myötä on kova joukkue kasassa ja joukkueen sisäinen kilpailu on kova. Varsinkin kun nyt näyttää siltä, että Suomella on alkutalvesta vain neljä paikkaa maailmancupiin ja joukkueessa on kuusi kovaa jätkää, niin kaksi tippuu kelkasta, avaa Hautamäki tulevan kauden näkymiä.
 
Endora Oy:n liiketoimintajohtaja Petri Karhu kertoo, että kampanjan avulla varmistetaan vahva yritysverkosto Hautamäen uran tueksi. Mahdollisuus keskittyä täysillä mäkihyppyyn vaikuttaa varmasti positiivisesti tavoitteeseen olla mukana Suomen kovatasoisessa joukkueessa. 
 
- Endora Oy ja Hautamäki -kampanjan yritysverkosto ovat vahvasti mukana mahdollistamassa Hautamäen keskittymisen kisakauteen. Kampanja on saanut hyvän vastaanoton ja yhteistyökumppaneita tarvitaan varsinkin nyt, kun tulossa on tärkeä olympiatalvi, kertoo Endora Oy:n liiketoimintajohtaja Petri Karhu.