Business Center -sivusto uudistui

15.03.10

Verkostoituminen on voimavara

BusinessCenter -konsepti tarjoaa mahdollisuuksia uusille puhelinpalvelu ja contact center -yrityksille sekä alalla jo toimiville yrittäjille. BuC-verkosto tarjoaa palveluita monipuolisesti myynnin ja markkinoinnin tehostamiseen, henkilöstön koulutukseen ja sähköiseen viestintään sekä asiakaspalveluun.BuC-yrittäjillä on käytössään laaja palvelutarjonta,  jota voidaan hyödyntää myyntitoiminnan tukena. Laadukkailla tuotteilla on

BusinessCenter -konseptin kautta laaja asiakaskunta ja hyvä tunnettuus. Palvelukokonaisuudet on tehokkaasti tuotteistettu ja kaikki liiketoiminnan tukipalvelut ovat yrittäjän saatavilla BuC-verkoston kautta.

Business Center -konseptin missiona on tehostaa puhelinpalvelu ja contact center -yritysten toimintaa tarjoamalla laadukas tuotevalikoima sekä liiketoiminnan tukipalvelut joustavasti BuC-verkoston käyttöön.

BuC-tunnus kertoo korkeasta laadusta

Kaikki BusinessCenterit toimivat BuC-periaatteiden mukaan, jotka korostavat korkean laadun, asiakaslähtöisyyden ja tuloksellisen toiminnan tärkeyttä liiketoiminnassa. Käytössä on myös BuC-7001 -laatustandardi, joka on osaltaan varmistamassa asiakkaille tarjotun palvelun korkeaa laatua ja luotettavuutta. Laatustandardin käyttö edellyttää jatkuvaa osaamisen päivittämistä ja laadunhallintaa. BuC-sertifikaatti myönnetään tarkan laadun seurannan ja henkilöstön osaamisen perusteella.

Tutustu Business Center -konseptiin ja uudistuneisiin nettisivuihin www.businesscenter.fi