Verkostoituminen on voimavara
BusinessCenter -konsepti tarjoaa mahdollisuuksia uusille puhelinpalvelu ja contact center -yrityksille sekä alalla jo toimiville yrittäjille. BuC-verkosto tarjoaa palveluita monipuolisesti myynnin ja markkinoinnin tehostamiseen, henkilöstön koulutukseen ja sähköiseen viestintään sekä asiakaspalveluun.BuC-yrittäjillä on käytössään laaja palvelutarjonta, jota voidaan hyödyntää myyntitoiminnan tukena. Laadukkailla tuotteilla on
Business Center -konseptin missiona on tehostaa puhelinpalvelu ja contact center -yritysten toimintaa tarjoamalla laadukas tuotevalikoima sekä liiketoiminnan tukipalvelut joustavasti BuC-verkoston käyttöön.
BuC-tunnus kertoo korkeasta laadusta
Kaikki BusinessCenterit toimivat BuC-periaatteiden mukaan, jotka korostavat korkean laadun, asiakaslähtöisyyden ja tuloksellisen toiminnan tärkeyttä liiketoiminnassa. Käytössä on myös BuC-7001 -laatustandardi, joka on osaltaan varmistamassa asiakkaille tarjotun palvelun korkeaa laatua ja luotettavuutta. Laatustandardin käyttö edellyttää jatkuvaa osaamisen päivittämistä ja laadunhallintaa. BuC-sertifikaatti myönnetään tarkan laadun seurannan ja henkilöstön osaamisen perusteella.
Tutustu Business Center -konseptiin ja uudistuneisiin nettisivuihin www.businesscenter.fi