Endora Oy Suomen Asiakastieto Oy:n markkinointikampanjan toteuttajaksi

09.12.10

Telemarkkinointikampanjalla suurimmat hyödyt

Asiakastiedon markkinointikampanja toteutetaan telemarkkinointiprojektina, jonka kohderyhmänä ovat suomalaiset yritykset. Kohderyhmä haluttiin pitää laajana, sillä Asiakastiedon tuotteet palvelevat hyvin kaiken kokoisia yrityksiä toimialasta riippumatta. Telemarkkinointikampanjan avulla laaja kohderyhmä tavoitetaan tehokkaasti ja tulostavoitteiden toteutumista voidaan seurata joustavasti kampanjan edetessä.

- Kampanja on lähtenyt hyvin käyntiin ja vastaanotto on ollut positiivinen. Päätuotteena on Kilpailija-analyysi, joka tarkastelee yrityksen suhdetta valittuihin kilpailijoihin ja antaa faktatietoa päätöksenteon ja yritystoiminnan kehityksen tueksi, kertoo Endora Oy:n liiketoimintajohtaja Petri Karhu.

- Kun halutaan saada varma kontakti juuri oikeisiin päättäjiin, on henkilökohtainen yhteydenotto oikea ratkaisu. Telemarkkinoinnin keinoin laajankin kohderyhmän kontaktointi on nopeaa ja kustannustehokasta, Karhu jatkaa.

Asiakastieto on alansa markkinajohtaja


Suomen Asiakastieto Oy on johtava yritysjohdon, riskienhallinnan sekä myynnin ja markkinoinnin tietopalveluja tuottava yhtiö Suomessa. Asiakastieto ylläpitää yritystietokantaa, joka sisältää ajantasaiset tiedot kaikista suomalaisista yrityksistä ja niiden avainhenkilöistä. Tietokannan avulla Asiakastieto tuottaa erilaisia palveluita yritysten päätöksentekoprosessien tueksi.