Asiakaspalvelu

Täsmällistä ja kustannustehokasta asiakaspalvelua

Hoidamme ammattitaidolla yrityksesi asiakaspalvelun. Näin voit keskittyä yrityksesi ydinosaamiseen ja voit luottaa siihen, että asiakkaasi saavat laadukasta palvelua myös yrityksesi ruuhka-aikoina. Neuvomme ja ratkaisemme asiakkaiden ongelmat nopeasti ja tehokkaasti. Kehittynyt asiakaspalautejärjestelmämme rekisteröi jokaisen yhteydenoton ja saadun vastauksen.

Esimerkkejä asiakaspalvelustamme ja Inbound-yhteydenotoista

  • kanta-asiakkuuden ylläpito ja neuvonta
  • laskutuksen ja reskontran hoito
  • perintäpalvelu
  • sihteeripalvelu
  • reklamaatioiden käsittely
  • tulostuspalvelu (laskut, jäsenkortit, mainosmateriaalit...)
  • postituspalvelu
  • varauspalvelu
  • buukkaukset
  • tuote- ja palveluneuvonta
  • tapahtumiin ja tilaisuuksiin ilmoittautuminen
  • tilausten vastaanotto
  • myynnin ja taloushallinnon tukipalvelut
  • vaihdepalvelu
  • vikailmoitusten vastaanotto
  • päivystyspalvelu
  • myyvä asiakaspalvelu

Endora - asiakaspalvelu ja Inbound-yhteydenotot

Ota yhteyttä, haetaan yhdessä ratkaisu yrityksesi tarpeisiin!

Tutustu myös puhelinpalveluihin ›