Asiakaspalvelu
Täsmällistä ja kustannustehokasta asiakaspalvelua
Hoidamme ammattitaidolla yrityksesi asiakaspalvelun. Näin voit keskittyä yrityksesi ydinosaamiseen ja voit luottaa siihen, että asiakkaasi saavat laadukasta palvelua myös yrityksesi ruuhka-aikoina. Neuvomme ja ratkaisemme asiakkaiden ongelmat nopeasti ja tehokkaasti. Kehittynyt asiakaspalautejärjestelmämme rekisteröi jokaisen yhteydenoton ja saadun vastauksen.
Esimerkkejä asiakaspalvelustamme ja Inbound-yhteydenotoista
- kanta-asiakkuuden ylläpito ja neuvonta
- laskutuksen ja reskontran hoito
- perintäpalvelu
- sihteeripalvelu
- reklamaatioiden käsittely
- tulostuspalvelu (laskut, jäsenkortit, mainosmateriaalit...)
- postituspalvelu
- varauspalvelu
- buukkaukset
- tuote- ja palveluneuvonta
- tapahtumiin ja tilaisuuksiin ilmoittautuminen
- tilausten vastaanotto
- myynnin ja taloushallinnon tukipalvelut
- vaihdepalvelu
- vikailmoitusten vastaanotto
- päivystyspalvelu
- myyvä asiakaspalvelu
Ota yhteyttä, haetaan yhdessä ratkaisu yrityksesi tarpeisiin!
Tutustu myös puhelinpalveluihin ›