Ajankohtaista


06.05.09

Endora Oy on tehnyt yhteistyösopimuksen TE-keskuksen toimeksiannosta. Sopimuksen mukaan Endora Oy on yksi valtakunnallisen KOTTI-hankkeen toteuttajista. KOTTI-hanke perustuu puhelinhaastatteluihin, yrityskäynteihin, asiantuntijaraatityöhön ja sähköisiin kyselyihin. Endora Oy vastaa hankkeeseen sisältyvien puhelinhaastatteluiden toteutuksesta. Hankkeen tarkoituksena on koota tietoa työmarkkinoiden tilanteesta ja selvittää miksi avoimet työpaikat ja työttömät työnhakijat eivät kohtaa sekä vähentää suhdannetaantuman aiheuttamia työttömyysvaikutuksia.


04.05.09

Endora Oy:n Business Centerit ovat vakiinnuttaneet asemansa myynti- ja markkinointipalveluiden tehoyksiköinä. Asiantuntijapalveluita tarjoavat Business Centerit ovat tunnettuja erityisen korkeasta palvelun laadusta. Myyntitoimintoihin ja telemarkkinointiin erikoistuneiden Business Centereiden yrityskohtaisesti räätälöidyt palvelut ja tuotekokonaisuudet tarjoavat yrityksille monipuolisia mahdollisuuksia asiakasryhmien laajentamisesta myynnin tehostamiseen.


24.04.09

Endora Oy on liittynyt mukaan Special Olympics Salibandy -turnauksen tukijoukkoihin. Turnauksen kautta kehitysvammaiset urheilijat pääsevät kokemaan tasavertaista kilpailua, urheilun tuomia onnistumisen tunteita ja liikunnan riemua. Suomen Special Olympics toiminnasta vastaa Suomen Kehitysvammaisten Liikunta Ja Urheilu ry.


30.03.09

Endora Oy on aloittanut uuden paikallisprojektin Itä-Suomessa. Projekti sisältää yhteistyösopimuksen Kuopion seudulla ilmestyvän Savon Silmukka -lehden kanssa. Yhteistyön tarkoituksena on lisätä lehden tunnettuutta yritysten markkinointikanavana ja kasvattaa hyötyarvoa lukijoille. Savon Silmukka on Kuopion ympäryskuntien- ja kaupunkien yhteinen tiedonvälittäjä ja tehokas markkinointikanava. Savon Silmukka on n. 80 000 painosmäärällään alueen laajalevikkisin lehti.


11.03.09

Endora Oy on tehnyt Erätaika 2009 Savon Erämessujen kanssa yhteystyösopimuksen. Sopimus sisältää erämessujen sähköisen liiketoiminnan suunnittelun ja toteutuksen. Endoran toteuttaman kehityssuunnitelman avulla parannetaan Savon Erämessujen näkyvyyttä ja markkinoinnin tavoittavuutta sekä markkinointiviestinnän kohdentamista potentiaalisille asiakasryhmille.