Ajankohtaista


07.12.09

Endora Oy:n tuottama Ellan & Veikon tutkimusmatkat -lastenkirjasarja on mukana Suomalaisen Työn Liiton suomalainen joulu.fi -kampanjassa. Kampanjan tarkoituksena on nostaa suomalaiset tuotteet ja palvelut entistä paremmin esille joulun parhaina lahjaideoina ja lisätä Avainlippu-tuotteiden tunnettuutta. Suomalainen joulu.fi -sivuston kätevään lahjakoneeseen on koottu Avainlippu-alkuperämerkillä varustettuja täysin suomalaisia lahjaideoita, jotka tuovat iloa paitsi lahjan saajalle myös koko Suomelle.


24.11.09
Endora Oy on laajentanut yhteistyötään Savon laajalevikkisimmän lehden, Savon Silmukan kanssa. Endora Oy markkinointipalveluiden avulla on tarkoitus kehittää entisestään sekä Savon että Kainuun Silmukan tunnettuutta ja lisätä mediatilan myyntiä. Yhteistyön tavoitteena on muokata Silmukasta vahva brändi, joka tunnistetaan laajasti tehokkaana paikallismarkkinoinnin kanavana.

02.11.09

Endora konserni on mukana valtakunnallisessa Porraspäivät -haasteessa, jonka tarkoituksena on edistää henkilöstön terveyttä ja hyvinvointia aktivoimalla työntekijöitä hyötyliikuntaan. Pienikin liikuntamäärän lisäys on positiivinen terveysteko ja vaikuttaa paitsi hyvinvointiin myös mielialaan.


28.10.09
Endora Oy:n viime kaudella aloittama Matti Hautamäki -brändin markkinointikampanja on tuottanut haluttua tulosta. Hautamäen uran tukena on nyt toimiva yritysverkosto, joka vastaa osaltaan Hautamäen mahdollisuuksista keskittyä täyspainoisesti harjoitteluun ja kisamenestykseen. Yhteistyökumppaneita haetaan myös tulevalle olympiatalvelle.

22.10.09

Endora Oy on aloittanut yhteistyön Espoon Bluesin ja Espoon Oilersin kanssa. Yhteistyön päätavoitteena on lisätä joukkueiden tarjoamien tapahtumakokonaisuuksien tunnettuutta ja tehostaa markkinointitoimintoja. Kampanja suunnataan yrityssektorille.